ביקור במסעדת אונמי

כה רבות שמעתי על המקום וידעתי שבמוקדם או במאוחר אבקר שם, תמיד אמרו לי שהסושי שלהם הוא בין הטובים בארץ וכחובבת סושי מושבעת, חובה עלי לבקר שם ומכיוון שהמחירים שם הם לא מהזולים, החלטתי לנצל את העסקית צהריים שלהם ולטעום את הסושי שכולם מדברים עליו…

אז קבעתי לי דייט עם חברתי היפה רונית צ. ויצאנו למשימה…

המסעדה שוכנת ברחוב הארבעה בתל-אביב, הגענו בסביבות השעה 12:00, את פנינו קיבלה מארחת חביבה, המקום היה ברובו ריק מסועדים. המסעדה מרווחת ובמרכזה ניצב בר ישיבה גדול, המקום מעוצב כסושי בר ומסעדה גם יחד, במרכז הבר ניצבים טבחים שמכינים את הסושי לעיני הסועדים. ניגשו אלינו 2 מלצריות נחמדות עם תפריטים, בקשתי הסבר על העסקיות (טווח המחירים של העסקיות נע בין 70 ל-100 ₪) ועל המנות, הן אומנם הסבירו מעט, אך לצערי לא יצאתי עם המלצות או מסקנות שלא ידעתי קודם לכן מקריאה בתפריט לבד ולכן ביקשנו עוד מספר דקות על מנת לגבש החלטה.

לבסוף החלטנו ללכת על העסקית של ה-80 ₪, שכללה מנת פתיחה, מנה ראשונה ומנה עיקרית, אך להפתעתנו כשהגיע הרגע המיוחל ורצינו להזמין, לא היה מלצר בנמצא וזאת על אף העובדה שבמסעדה היו דיי הרבה מלצרים ומעט סועדים, הסיבה לכך הייתה שהמלצרים היו עסוקים בשלהם ולא ממש טרחו ליצור קשר עין עם הסועדים, תופעה שמצביעה על חוסר מקצועיות ונתנה תחושה רעה כבר בתחילת הארוחה, נאלצנו להמתין לפחות כ-7 דקות עד שהצלחנו ליצור קשר עין עם אחד המלצרים על מנת שייגש אלינו- הללויה.

למנת פתיחה רונית הזמינה סלט הרוסאמה שעשוי מאטריות תפוחי אדמה שקופות ברוטב וואפו בעיטור קוביות סלמון. האטריות היו במרקם חלקלק, המנה הגיעה עם הרבה רוטב (למרות שרונית ביקשה שיגישו לה את הרוטב בצד), לא נרשמה התלהבות, לא היה במנה שום דבר מיוחד או מגוון, היא לא לוותה בירק או משהו אחר שישבור את הסתמיות שלה, רק אטריות ברוטב, מנה סתמית ומשעממת.

סלט הרוסאמה

אני הזמנתי למנת פתיחה מרק מיסו, המרק היה מרק מיסו רגיל….היה עשוי בסדר.

מרק מיסו

למנה הראשונה הזמינה רונית אגדאשי טופו, אחת ממנות הדגל של המקום כפי שהמלצריות טרחו לציין בפנינו,  הן המליצו על המנה ואמרו שזאת אחת המנות הידועות והטובות שלהם, סוף סוף עד שכבר קיבלנו המלצה מהמלצריות על משהו, אז החלטנו להישמע לעצתן ולנסות את המנה. מדובר על קוביות טופו ברוטב טנצויו חם עם צנון, בצל ירוק ופטריות נמקו.

מנה נחמדה, אך רחוקה מלהיות מצוינת או מעולה, לא היה בה שום דבר מיוחד, קוביות טופו מטוגנות בטמפורה, לי באופן אישי הטופו הרגיש מעט צמיגי ולא פריך כפי שהוא אמור להיות והטעמים של הרוטב היו אנמיים ובקושי הורגשו.

אגדאשי טופו

למנה הראשונה הזמנתי איקה באטר שואיו, גם מנה זו הומלצה ע"י המלצריות וזאת לאחר שאמרתי להן שאני מאוד אוהבת פירות ים, מדובר על טבעות קלמארי מוקפצות בסאקה, מירין, חמאה, שום וסויה, מנה מאכזבת, אם רק היו עושים את הקלמארי במידת העשייה הנכונה, הייתה יכולה לצאת להם מנה מעולה, הרוטב היה טעים ועדין, אך לצערי הקלמארי היה צמיגי וקשה כמו גומי!!!

טבעות קלמארי מוקפצות בסאקה, מירין, חמאה, שום וסויה

הגענו למנה העיקרית, שתינו הזמנו פלטת סושי, שכללה 3 רולים (רול I/O חתוך ל-4 ו\או רול מאקי חתוך ל-8) ניתן לבחור ב- 3 סוגים מבין 5 האופציות שבתפריט (סך הכל בחרנו יחד ב-4 סוגים מתוך ה-5 שהיו בתפריט).

אני לקחתי 3 רולים של I/O, רול של אביקיו רול I/O – שרימפס מאודה, אבוקדו, קאנפיו, בצל ירוק, ספייסי מיונז, סאקמורי I/O – סלמון, סלמון סקין, אבוקדו ומלפפון ונגי שירו סקאנה מאקי – מיקס דגים לבנים, בצל ירוק.

רונית הזמינה 3 רולים של I/O, נגי שירו סקאנה מאקי – מיקס דגים לבנים, בצל ירוק, מלפפון וגזר, קליפורניה מאקי – סלמון, אבוקדו ומלפפון ובורה מאקי – בורי, אבוקדו ובצל ירוק.

הסושי היה עשוי בסדר, אך טעמתי טובים ממנו בהרבה, בתור סושי ששמעתי עליו כה רבות ונאמר לי שהוא בין הטובים בארץ, צר לי לאכזב, אך לא מצאתי בו שום ייחוד, טעמו של הסושי היה ככל סושי רגיל ופשוט אחר שאכלתי עד כה. עוד משהו שהפריע לי, שלצד הסושי לא הגישו רטבים כגון: ספייסי מיונז או רוטב טריאקי, דבר אלמנטרי שנהוג  בכל סושיה.

אני נותנת לו 7 במדד הסושי שלי (7 מתוך 10).

בסוף הארוחה כשהזמנו את החשבון גם נאלצנו להמתין לא מעט זמן, בקשתי מהמלצרית פריטה של שטר כסף, היא לקחה את השטר ובוששה לחזור, כשאחראי המשמרת הבחין שאנחנו יושבות וממתינות, הוא ניגש לשאול האם הכל בסדר, הסברתי לו את עניין הפריטה, הוא שב כעבור מספר דקות עם הכסף והתנצל על ההמתנה.

כמו כן, עוד בתחילת הארוחה, בטרם סיימנו את מנות הפתיחה, הוגשו לנו המנות הראשונות, האם ככה נהוג? האם לא נהוג לתת לסועד לסיים את מנת הפתיחה ורק אז לעבור ולהגיש את מנה ראשונה?

לסיכום: אז מה בעצם היה לנו פה? מדוע כל כך התאכזבנו? האם כגודל הציפייה כך גודל האכזבה?

נראה לי שבאתי עם הרבה ציפיות ואין ספק שהתאכזבתי ובגדול.

אני באמת לא מבינה על מה כל הטררם הגדול שעושים מהמקום, בשום מנה שטעמתי לא היה משהו ייחודי ויוצא דופן לטובה, לא רק זאת, אלא היו מנות שאף היו גרועות.

מחירים יקרים מאוד ללא הצדקה.

מה שכן, האווירה נעימה, המקום מעוצב מאוד יפה, המלצרים נחמדים, אך לא יעילים וחבל, הייתי מצפה ממקום כזה ליותר מקצועיות.

אני בספק אם אי פעם אחזור לשם שוב וחבל מאוד.

אונמי, רח' הארבעה 18, טל':  03-5621172 .

בטח כבר שמתם לב שאני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים.


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים