ביקור ב"שווארמה הטבעונית" בקינג ג'ורג'

טוב, הבטחתי שאכתוב על שווארמה והמבורגרים ולא רק על סושי ואותי לימדו שהבטחות צריך לקיים, אז הלכתי בשבת בצהרי היום עם חברתי אביטל לאכול ב"שווארמה הצמחונית" בקינג ג'ורג' שמאז כתיבת שורות אלו  היא כבר הפכה ל"שווארמה הטבעונית". שלא יהיו אי הבנות, אין בכוונתי לכתוב על בשר מהחי וזאת מהסיבה הפשוטה, שהפסקתי לאכול בשר (מטעמים אידיאולוגים) לפני כשנה וחצי בערך, אך בתור אחת שמאוד אהבה את טעם הבשר, אני יכולה להגיד לכם שיש כאן עסקה לא רעה בכלל, מרגיש טעים כמו בשר, אך ללא נקיפות מצפון.

טועמת את ההמבורגר שלהם...
טועמת את ההמבורגר שלהם…

השווארמה הצמחונית בקינג ג'ורג' נפתחה ב-8/8/2012, מאז נפתחו עוד מספר סניפים ברחבי הארץ, היא נותנת מענה (ואף מענה טוב) לכל אותם אנשים שבשנים האחרונות החליטו מטעמים אידיאולוגים ואחרים להפסיק לצרוך מוצרים מהחי ועדיין מתגעגעים להרגלים ולטעמים הישנים שהיו רגילים לאכול.

המקום יחסית קטן, אין הרבה מקומות ישיבה, מדובר במנות "פאסט פוד", שבאים קונים ולוקחים לדרך, או לחילופין יושבים ואוכלים מהר, וזה משהו שדרך אגב הייתי מאוד שמחה שישתנה, הייתי מעוניינת שיהיה מקום שיותר כיף לשבת בו, כמו בית קפה, העובדים במקום נחמדים.

התפריט מאוד מגוון, הוא כולל מנות טבעונית רבות כגון: שווארמה, קבב, טוסט נקניק, בורגרים, שניצלים, פיצות, סלטים ותוספות, אני אומנם אוכלת שם מיום הפתיחה, אך באופן אישי אני יכולה להמליץ רק על 2 מנות בלבד, מכיוון שרק אותן טעמתי עד כה וזאת בשל העובדה שהן כל כך טעימות לי ואני תמיד מתפתה ובסופו של דבר מזמינה רק אותן.

מנת ההמבורגר שלהם מעולה, היא מגיעה בלחמניה עם חסה, בצל, עגבניה, מלפפון חמוץ ורטבים, 30 ₪ . ההמבורגר שלהם טעים מאוד ולא רק בקנה מידה של צמחונים, אלא בכל קנה מידה.

באחת הפעמים שבקרתי במקום גררתי את חברתי רונית צ., אשר ידועה כחובבת בשר מושבעת ואף היא התלהבה מאוד מההמבוגר שלהם, אז רק שתדעו שגם אם אתם לא צמחוניים או טבעוניים שווה לכם נסות. ההמבורגר שלהם עשוי מנבטי עדשים, אורז מלא, זרעי פשתן, פטרוזיליה ותבלינים. למי שחפץ בתוספות, ניתן להזמין בתוספת תשלום של 6 ₪ גבינה צמחונית ואז מתקבל צ'יזבורגר(מאוד טעים ומשדרג את המנה) או בצל מטוגן.

הצ'יזבורגר
הצ'יזבורגר

המנה השניה שאכלתי שם עשרות פעמים היא מנת השווארמה, בפעם הראשונה שאכלתי שם לקחתי את השווארמה בתוך פיתה, 18 ₪, רציתי את הדבר הכי קרוב לדבר האמיתי ולמען האמת זה הרגיש מאוד מאוד קרוב ומאוד טעים. לאחר מכן, הם החליטו לשדרג את המנה והוסיפו לשווארמה תבלין מאוד דומיננטי שאני באופן אישי פחות מתחברת אליו, אז כשאני מגיעה לשם ומזמינה את השווארמה אני מבקשת ללא התבלין ואז הכל בסדר.

ניתן להזמין את השווארמה גם בטורטיה או בבגט, זה מגיע בתוספת של סלט ירקות קצוץ ורטבים, השווארמה עשויה מנתחי סייטן(חלבון גלוטן המצוי בחיטה).

מנת השווארמה בפיתה
מנת השווארמה בפיתה

בנוסף הם  גם עושים משלוחים.

לסיכום: אני חושבת שפתיחה של מקום כמו "השווארמה הצמחונית" היא יוזמה מבורכת וכן ירבו וגם אם אתה לא צמחוניים או טבעוניים אני ממליצה לכם בחום לנסות, טעים מאוד.

השווארמה הצמחונית ת"א קינג ג'ורג' 81, תל אביב.

בטח כבר שמתם לב שאני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים.

 


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים