ביקור ב"וונג" הוייטנאמית

במסגרת סבב המסעדות האסייאתיות החלטתי לבקר במסעדת "וונג" הוייאטנמית, צהרי יום שבת, אני וחברותי הגענו ללא הזמנת מקום מראש, לשמחתנו היו מקומות וקיבלו את פנינו בסבר פנים יפות.

המסעדה ממוקמת בשדרות רוטשילד בתל אביב, מבחינת עיצוב ואווירה אין תחושה של אותנטיות במקום, מקום דיי פשוט וללא ייחוד.

לאחר שהתיישבנו הגיע הזמן להזמין…..

למנות הראשונות הזמנו:

לחמניות ענן עם דג– הגיעו 2 לחמניות קטנות, הלחמניה הייתה אוורירית ונימוחה, הדג היה עשוי בציפוי טמפורה ומטוגן, היו  גם הרבה עשבים וצ'ילי אדום חריף, לדג היה חסר טעם, אז ביקשנו רטבים על מנת לשפר את העובדה שהדג היה תפל, הביאו לנו סויה, איולי ויוגורט הוספנו לדג ואז הטעם השתפר פלאים, בדיעבד זאת הייתה המנה הכי טעימה שאכלנו שם- מחיר המנה 39 ₪ – לא זול בכלל ביחס לזה שמקבלים 2 יחידות קטנות.

לחמניות ענן עם דג
לחמניות ענן עם דג

לחמניות ענן טופו – מנה דומה לקודמתה, רק שהפעם במקום מילוי של דג, היה מילוי של קוביות טופו מושרות ברוטב צ'ילי חריף  שום וסויה, כוסברה ובצל ירוק- מנה נחמדה ולא יותר מזה- מחירה 37 ₪ .

לחמניות ענן טופו
לחמניות ענן טופו

סלט פאפאיה – היה מרענן וטעים- מנה בינונית בגודלה- מחירה 39 ₪.

סלט פאפאיה
סלט פאפאיה

המנות העיקריות:

מנת אטריות ביצים בחלב קוקוס, קארי אדום ופירות ים– מנה לא טעימה, לאטריות היה מרקם כמו של ספגטי גרוע, הקארי היה דומיננטי מדיי ולא התמזג עם שאר הטעמים, הפירות ים היו בלתי נראים, בכל המנה היו סך הכל 4 שרימפסים, מנה מאוד מאכזבת, קראנו למלצרית ואמרנו לה את דעתנו על המנה, היא שלחה את אחראית המשמרת שהתנצלה ואמרה שלא יחייבו אותנו על המנה, ציינה שהם לא מעוניינים שאנשים ישלמו על משהו שלא טעים להם ושלא נהנו ממנו – מחירה 52 ₪.

מנת אטריות ביצים בחלב קוקוס, קארי אדום ופירות ים
מנת אטריות ביצים בחלב קוקוס, קארי אדום ופירות ים

מנת שרימפס ועלי בוק צ'וי (ירק עלים סיני) מוקפצים בשום ורוטב צדפות– מנת הבוק צ'וי הייתה טעימה מאוד, אולי מעט מלוחה וכרגיל מעט מדיי שרימפסים, המנה הוגשה לצד אורז לבן- מחירה 44 ₪ .

מנת שרימפס ועלי בוק צ'וי מוקפצים בשום ורוטב צדפות
מנת שרימפס ועלי בוק צ'וי מוקפצים בשום ורוטב צדפות

לאחר שהתאכזבנו מרוב הארוחה החלטנו להמתיק מעט את טעם האכזבה בקינוח- רצינו משהו מרענן והחלטנו ללכת על קינוח חלב הקוקוס עם פניני טפיוקה-הקינוח כלל גם מלון ובוטנים מסוכרים-הקינוח היה תפל וכלל לא מרענן, המלון היה חסר טעם והבוטנים המסוכרים מעל כלל לא היו קשורים למנה, הקינוח יכול היה להיות הרבה יותר טעים אם היו מוסיפים לו נאמר עוד כמה סוגי פירות (מנגו, לי'צי, ענבים) החזרנו גם את הקינוח- גם עליו לא חייבו אותנו.

קינוח חלב הקוקוס עם פניני טפיוקה
קינוח חלב הקוקוס עם פניני טפיוקה

לסיכום: המקום חביב, השירות בסך הכל אדיב, אך מי  שמחפש מסעדה וייטנאמית אותנטית שמגישה אוכל וייטנאמי אותנטי זה בהחלט לא המקום בעייני.

כתובת: שדרות רוטשילד 15, ת"א.

טל': 03-6337171

בטח כבר שמתם לב שאני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים.

עוד דבר קטן לפני פיזור, לאחר שלא מעט מחברי שואלים אותי האם הבלוג זה העיסוק החדש שלי? האם משלמים לי ? האם מזמינים אותי מהמסעדות לאכול על חשבונם? אז התשובה לכל השאלות היא, שלא!!! אף אחד לא משלם לי ואף אחד לא מזמין אותי. הכל על חשבוני 🙂 באהבה גדולה לאוכל….


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים