ביקור במסעדת "טאיזו" האסיאתית

כבר הרבה זמן חיכיתי להזדמנות מוצדקת ללכת ל"טאיזו", המסעדה ששמעתי וקראתי עליה כה רבות…. אז לרגל יום הולדתו של אחי עופר, מצאתי שזאת הזדמנות בהחלט ראויה לחגוג שם בארוחת צהריים מפנקת.

מדובר על מסעדת פיוז'ן אסיאתית בניצוחו של השף יובל בן נריה, שמשלבת בין מספר מטבחים מהמזרח: הודו, סין, תאילנד, וייטנאם וקמבודיה.

על העיצוב המרשים של "טאיזו" הופקד האדריכל פיצו קדם, התוצאה הינה חלל מרשים בעל תקרות המתנשאות לגובה רב, המחולק לחמישה אזורי הסעדה הכוללים:

חלל מרכזי – אזור ישיבה פורמלי ממנו ניתן להתרשם מכלל חלקי המסעדה.

בר אוכל שוקק – הבר ממוקם בחזית החלל המרכזי.

לאונג' – אזור שכולל שולחנות ארוכים וגבוהים שמאפשר לאנשים זרים לשבת יחד.

חצר גדולה – הנמצאת מאחורי מגדל לווינשטיין הפונה לרחוב טיומקין.

חדר שף – לאלו המבקשים לחגוג באינטימיות או לקיים ישיבות עסקים.

בצהרים יש תפריט עסקי בלבד, התפריט כולל 2 אופציות: ארוחה ב-79 ₪ לאדם שכוללת מנה ראשונה אחת לסועד ועיקרית אחת, או עסקית מעט יקרה יותר ב-100 ₪ לאדם שכוללת 2 מנות ראשונות לכל סועד ומנה עיקרית אחת, בנוסף מגישים לשולחן סטיקי רייס, חמוצים (מלפפון, טופו ושומשום שחור..) ורוטב חמוץ חריף.

חמוצים(מלפפון וטופו)

סטיקי רייס

אנחנו כמובן לקחנו את העסקית של ה-100 ₪ לסועד שניתן לבחור 2 מנות ראשונות לכל סועד ועיקרית, אני אומרת שאם כבר לחגוג אז לחגוג ובגדול.

למנות הראשונות בחרנו ב:

רוק שרימפס- מנה המורכבת מיוגורט טילקוט, תפוחי אדמה, כורכום, אפונה, קשיו מקורמלים- הבלילה שעטפה את השרימפס הייתה עבה מדיי וטעמה השתלט על הכל, הרגיש בפה כמו כדורי בצק דחוסים ומטוגנים, הטעם של השרימפס לא הורגש- מנה מאוד מאכזבת.

רוק שימפס-

ירקות סיניים – מנה המורכבת מפטריות אויסטר, פאק צ’וי, למון גראס, שי מג’י, רוטב פטריות -מנה טעימה למרות שהייתה מעט חריפה בעיני.

ירקות סיניים

סלט אנשובי קריספי- מנה המורכבת מעשבים וייטנאמים, קריספי שאלוטס, תמרינדי וקרקר שרימפס- אין ספק שהיו הרבה עשבים במנה, היו חלקיקים ממש קטנטנים שהיו דגיגוני אנשובי בגודל זעיר כולל הראשים, היה להם טעם מעט מריר- ההרגשה הייתה שלועסים משהו לא מזוהה ולא ברור, גם הפעם העשב השתלט על המנה, מנה סתמית ולא טעימה.

סלט אנשובי קריספי

נמס- סוג של אגרול או סיגר מטוגן במילוי של פרגית קצוצה או טופו, פניני טפיוקה, בוטנים, שורש כוסברה וגזר, מגיע עם רוטב דגים בצד (מקבלים 2 יחידות במנה, אנחנו ביקשנו אחד צמחוני ואחד פרגית) היה טעים, אך ספוג בשמן, הרוטב שנלווה למנה היה טעים מאוד.

נמס

בנוסף ל-4 מנות הראשונות שקיבלנו במסגרת העסקית צ'יפרו אותנו והביאו לנו מנה ראשונה נוספת על חשבון הבית, מנה של סלמון משי –המנה כללה אטריות אורז, גזר, בוטנים, צ'ילי וליים, מנה נחמדה, הסלמון היה עשוי בשיטת בישול בוואקום, בטכניקת בישול זו הוא שומר על העסיסיות שלו (ככה הסביר לנו המלצר הנחמד) המנה הייתה עדינה עם טעמים מרעננים.

סלמון משי

סך הכל יצא לנו לטעום מגוון דיי גדול מהיצע המנות הראשונות שהיו בתפריט, טעמנו 5 מתוך 10 מנות.

לעיקרית אחי לקח שיפוד של נתח קצבים טיקה מסאללה– מנה שמורכבת מבצלים מקורמלים, גארם מסאללה, תרד שחור ויוגורט באפלו, השיפוד הגיע עם 2 חתיכות לאפה צרות שהזכירו מעט (מופלטה)ומריחות של רוטב תרד, שלא כל כך היה קשורות למנה, במקום הרוטב תרד היה עדיף אם היו מגישים לצד המנה רוטב צ'ימיצ'ורי או רוטב סלסלה אחר, אחי שהזמין את המנה חשב שהנתח קצבים היה עשוי טוב, אך טעם טובים ורכים ממנו ומבחינתו היו יותר מדיי קישוטים על הצלחת. אציין כי, היה צורך בתוספת תשלום של עוד כ-30 ₪ בנוסף ל-100 ₪ של העסקית.

נתח קצבים טיקה מסאללה

לעיקרית לקחתי מנה של קלמרי סגול (יש אפשרות לבחור בטופו במקום בקלמרי) עם דפי שעועית, בצל סגול, קייל שחור וקשיו מסאללה, הקלמרי היה מעט קשה, יותר מדיי עגבניות שרי ובצל סגול צרובים(בתפריט כלל לא צוין שיש עגבניות במנה ולרוע המזל אני לא מחובבי העגבניות הצלויות) הקייל בקושי הורגש, מנה דיי שכיחה ולא מחדשת במסעדות האסיאתיות, לא עפתי על המנה היא לא עמדה בציפיות שלי ובהבטחות המלצר.

קלמרי סגול

מבחינת הגודל המנות היו גדולות ומשביעות.

לסיכום:

השירות היה מקצועי, אדיב ומעולה.

המקום מושקע ומרשים מאוד, האווירה נעימה.

הגעתי עם צפיות מאוד גבוהות לאחר שקראתי הרבה ביקורות חיוביות ולצערי טעם האוכל לא עמד בזה.

חומרי הגלם בהחלט היו איכותיים, טריים וטובים, אך יש ניסיון להתחכמות יתר על המידה וכאן כנראה הם נופלים, כי בשורה התחתונה כשבודקים האם האוכל השאיר את חותמו מבחינת טעמים, אני חושבת שהם לא מספקים את הסחורה, שום דבר שאכלנו לא היה טעים מאוד או יוצא מגדר הרגיל, דבר אחד זכור לי היטב, המון עשבים במנות הראשונות.

כעבור יומיים התקשרו מהמסעדה על מנת לברר איך היה, ציינתי בפניהם  כי השירות היה מעולה, המקום מרשים, אך לצערי לאוכל פחות התחברתי….לא ממש עניין את הבחורה שהתקשרה מדוע לא התחברתי ומה לא היה טעים, התעלמה לחלוטין מהערותיי לגבי האוכל, רק אמרה שהיא מקווה שאחזור שוב…(כנראה הייתה צריכה לסמן וי על שיחת הטלפון…).

כתובת: מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין. הכניסה דרך לובי הבניין .

טלפון: 03-5225005

בטח כבר שמתם לב שאני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים.


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים