ביקור בדיינר המקסיקני MEX&CO

בדרך כלל כשאני מבלה את הסופ"ש שלי בת"א הם מוקדשים לסבב של מסעדות עם חברים, את הסופ"ש הנוכחי פתחתי בדיינר המקסיקני בבן יהודה 122, עם רמי, ענבל ורונית.

התקשרתי להזמין מקומות, נאמר לי שהם לא שומרים מקום ופשוט יש להגיע ובמידה ואין מקום נרשמים וממתינים עד שיתפנה מקום, הגענו למקום בשעה תשע, ענבל הגיעה ראשונה ולמזלנו עדיין היה מקום, על מנת להנעים את זמנה עד שהגענו, הגישו לה נשנוש בשם "ציצורינוס" עם רוטב פיקנטי טעים.

חטיף "ציצורינוס"

הושיבו אותנו בחוץ, המקום נראה שוקק חיים, יש אפשרות לשבת בפנים או בחוץ, הרבה חבר'ה צעירים, הגישו לנו תפריטים, במקום היה מארח מאוד נחמד ומלצרית אחת שהייתה יעילה ומהירה.

בתור התחלה הזמנו מרגריטות לימון בעלות מצחיקה של 15 ₪, אני מאוד אהבתי את המרגריטה, לחברתי רונית המרגריטה הייתה חלשה, אז המארח פרגן לה צ'ייסר וודקה לחיזוק מצב הרוח ללא עלות נוספת.

מרגריטה לימון קפואה

על השולחן הונחו תפריטים שבעצם גם שימשו כפלייסמנטים שעליהם אכלנו, בנוסף היו חותמות גומי שאיתם היינו אמורים לסמן את הבחירות שלנו מהתפריט.

התפריט שמשמש כפלייסמנט

בעיקרון התפריט מורכב מ-6 שלבים והסועד בוחר ומרכיב לעצמו את המנה, ניתן לעשות שילובים רבים, שלב ראשון זה הבסיס של המנה שהוא מורכב מבחירה בין בוריטו, קערה או 3 טאקוס (כמו טורטיות קטנות וחמות שמוגשות פתוחות, הבוריטו גדול יותר ומוגש סגור ולרוב מגולגל).

שלב ראשון בתפריט

השלב השני בתפריט– שהוא המנה העיקרית, ניתן לבחור סוג אחד מבין 3 אופציות: צמחוני\טבעוני\ עוף \בקר, העוף זה בתוספת שלל 3 ₪ והבקר זה בתוספת של 6 ₪ .

שלב 2 בתפריט

שלב 3 בתפריט– בחירה של סוג אורז(לבן או מלא) לבין קינואה(תוספת של 3 ₪), לדעתי אם מזמינים את המנה בתוך טאקוס או בוריטו התוספת של האורז\קינואה, 2 סוגי פחמימות במנה אחת מיותר לחלוטין.

שלב 3 בתפריט

שלב 4 בתפריט– ניתן לבחור  תוספת אחת שכלולה במחיר של ה-29 ₪ כגון: מחית שעועית שחורה, שמנת חמוצה, מטבל אבוקדו ועוד, במידה ורוצים יותר מתוספת אחת זה בעלות של 3 ₪ לתוספת נוספת.

שלב 4 בתפריט

שלב 5 בתפריט– רוטבי סלסה כגון: סלסת עגבניות, סלסת פלפלים ועוד', גם כאן במידה  ורוצים יותר מתוספת אחת יש להוסיף תשלום של 3 ₪ עבור כל תוספת.

שלב 5 בתוכנית

שלב 6 ואחרון בתפריט: ירקות (חסה, צנונית, בצל ירוק, כוסברה, בצל סגול, סלרי כבוש, חלפיניו כבוש), ירקות ניתן להזמין יותר מסוג ירק אחד  ללא תוספת תשלום.

שלב 6 בתפריט

מעט התלבטנו מכיוון שזה מעט חדש לנו, לבסוף נפלה החלטה.

ענבל הזמינה מנת טאקוס עם פינצ'ו אנטריקוט– דפי אנטריקוט צרובים קלות בשמן זית, עם פלחי עגבניה, בצל סגול, פלפל שחור ומלח ים על מצע של 3 טאקוס פתוחים, 35 ₪ .

המנה הייתה טובה, אך היה רצוי שיהיה מעט יותר בשר במנה, חוץ מזה הכל היה לטעמה.

טאקוס עם פינצ'ו אנטריקוט

רמי גם הזמין את ה פינצ'ו אנטריקוט, אך הוא בחר את המנה בתוך בוריטו, רמי ביקש רוטב חריף אך החריפות לא ממש הורגשה, פנינו למלצרית והיא הביאה רוטב חריף בנפרד, לשאלה האם היה לו טעים, אמר שהיה בסדר ולא מעבר לזה וציין שהוא לא יחזור לשם שוב, 35 ₪.

טאקוס עם פינצ'ו אנטריקוט

אני ורונית החלטנו להתפרע וללכת על מנת הטעימות הזוגית, נאמר לנו שזאת מנה גדולה שבדרך כלל מזמינים אותה כשמאוד רעבים, לא הייתי מאוד רעבה, אך בהחלט הייתי מאוד סקרנית ומה לא עושים למען הבלוג אוכל שלי בסלונה, אז הקרבתי את גופי וארנקי למען מטרה.

ארוחת טעימות זוגית

ארוחת הטעימות הזוגית כוללת בחירה של 3 סוגי מנות עיקריות מתוך שלב 2 בתפריט (צמחוני, עוף, בקר) לצד זה מגישים רטבים, מטבלים, סלסלות, טאקוסים חמימים, אורז לבן /מלא לבחירה, ירקות, הכל מגיע מסודר יפה על מגש עגול, המנות העיקריות מוגשות פעם אחת וכל שאר התוספות ניתן לבקש מילוי נוסף חופשי, הארוחה מגיעה גם בתוספת של קנקן תה קר.

המנות העיקריות שבחרנו היו: סייטן א-לה פלאנצ'ה, מנה צמחונית שהמלצרית המליצה לאחר שהצהרתי שאני לא אוכלת בשר או עוף, זה בעצם שווארמה טבעונית שמתובלת בתבלינים מקסיקנים עם עגבניות, בצל סגול ופלפל חריף, צרובים על הפלאנצ'ה.

רונית לקחה פויו א-לה פפריקה, נתחי עוף בפפריקה מעושנת ותבליני גריל, תירס גמדי ובצל לבן צלויים על הפלאנצ'ה, רונית מאוד אהבה את המנה ואמרה שהייתה לה מאוד טעימה. המנה השלישית שבחרנו הייתה גם כן צמחונית, פיאסטה דה אונגוס-פטריות פורטובלו, שמפיניון, פטריות יער ובצל לבן על הפלאנצ'ה עם שמן זית, בצל ירוק, מלח ים ופלפל שחור.

אציין שהבחירות של המנות העיקריות היו טובות וטעימות, רק חבל שהמנות העיקריות היו ממש קטנות ובקושי מרגישים סייטן או בשר(היו אולי 5 פיסות מהסייטן), ברגע שביקשנו תוספת מהמטבלים או הרטבים הביאו מהר.

הארוחת  טעימות יכלה להיות יותר שווה ומשתלמת לסועד אם היו מגדילים את כמות הבשר\עוף\ סייטן, או היו מורידים את הסכום לסועד, בעיני 61 ₪ לסועד עבור כמה פיסות קטנות של בשר\סייטן והרבה פחמימות ורטבים זאת לא עסקה שווה ומשתלמת וכבר עדיף להזמין מנה רגילה ב-35-29 ₪(הרגיש מעט כמו עבודה בעיניים), עלות מנת הטעימות הזוגית 122 ₪.

ארוחת הטעימות הזוגית

לסיכום: המקום נעים, האווירה צעירה ודינאמית, נחמד להעביר שם ערב של כיף עם משפחה או חברים, אך לא הייתי בוחרת להעביר שם ערב רומנטי או משהו יותר רשמי.

האוכל מיועד לאוהבי המטבח המקסיקני, מה שאכלתי היה טעים, אך לא מדובר על מזון גורמה או אוכל מתוחכם, אלא יותר סוג של מזון מהיר, התפריט בנוי כסוג של גימיק חביב, עם כל הקטע של ההרכבה העצמית מהתפריט והחותמות לסימון הבחירות.

השירות היה טוב, מהיר ויעיל, המארח והמלצרית היו אדיבים ושירותיים.

ייתכן שאחזור לבקר שם בעתיד.

כתובת: רחוב בן יהודה 122, תל-אביב.

טל': 03-6444730

בטח כבר שמתם לב שאני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים.

 


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים