ביקור בדייגו סאן – הלהיט החדש והחם בת"א.

מקום חדש, טרנדי ומדליק שנפתח לפני כחודש בערך ליד שוק לוינסקי, מדובר על מטבח מקסיקני – קוריאני.

המקום מעוצב בצבעוניות יתר בשילוב של אלמנטים מקסיקנים מצד אחד (קקטוסים, קיר עם תוכים צבעונים) ומצד שני אלמנטים מהמזרח (פסלי בודהה, תמונה של מאו דזה דונג). בתוך המסעדה יש בר ועמדת די. ג'יי בכניסה (המוסיקה שהתנגנה במקום הייתה מאוד רועשת כבר מתחילת הערב, בתור בר זה אולי סבבה, אבל בתור מסעדה זה לא לעניין) בנוסף יש הרבה מקומות ישיבה מחוץ למסעדה ממש ברחוב עצמו לצד העוברים ושבים.

המסעדה נפתחת בשעה 19:00 בערב, הזמנו מקומות ליום חמישי בשעה 19:00 המקום התחיל להתמלא כבר דיי בתחילת הערב, כפי שציינתי זה הלהיט החדש בקרב הצעירים בת"א וכולם סקרנים לבדוק במה מדובר, אז כדאי להזמין מקום מראש.

 

השירותים במסעדה מקושטים עם מוטיבים מהמזרח

 

התפריט יחסית דיי מצומצם ולי כצמחונית לא היה יותר מדי מה לאכול שם, למרות שיש להם מספר מנות עם טופו וירקות. בנוסף יש גם קוקטיילים מעניינים בתפריט, אני לקחתי לאסי מנגו שהיה אחלה, במיוחד למישהי כמוני שלא רגילה לשתות אלכוהול וגם המחיר סביר- 36 ₪.

המנות יחסית לא גדולות ואת רוב המנות שהזמנו חלקנו ואלו המנות שנבחרו:

סאמר רולד: דפי אורז במילוי גזר, חסה, בצל ירוק, מלפפונים ופטריות שיטאקי- הגיעו 2 רולים קרים במילוי ירקות- מנה מעט אנמית ובשביל שיהיה לה מעט טעם רצוי לטבול את הרולים ברוטב שמוגש לצד המנה (רוטב על בסיס סויה) למי שאוהב רולים מהסוג הזה, אז הרולים במקום עשויים טוב, אני באופן אישי מעדיפה את הרולים מעט חמימים ועם קצת יותר טעמים- 28 ₪.

קלמרי מטוגן: הקלמרי היה עשוי ממש גרוע, הציפוי היה לא פריך והורגש בו טעם לוואי קמחי – החזרנו את המנה- 42 ₪ .

סלט אטריות סובה: אטריות סובה חלוטות עם שעועית ירוקה, עם עלי טעם ושאלוט- עוד מנה שלא התחבבה עלינו במיוחד, מנה פושרת עם טעמים מאוד אנמיים – 34 ₪ .

לחמניות באן: לקחנו 2 סוגים שונים של לחמניות באן, מנה אחת עם עוף צי'קן טיקה מסאללה (סגנון הודי) ומנה נוספת עם טופו בלווית עשבי תיבול כגון: נענע ובזיליקום ורוטב מעט חריף מתוק שממש לא היה לטעמי. הלחמניות היו טעימות ורכות, המלית של העוף הייתה טעימה לזאת שאכלה אותה (אני לא אוכלת בשר ועוף ולכן לא אכלתי מהמנה) הטופו היה מאוד מתובל, במנה מגיעות 2 יחידות באן- 37 ₪.

באן עם טופו

ביבימבאפ: סיר אורז קוריאני עם ירקות (קישוא, גזר, פטריות, תרד) בקר טחון וביצת עין-מעל המנה הוזמנה בהמלצת המלצר שאמר לנו שזאת מנת הדגל של המקום, עוד ציין שזאת מנה מעולה ושהיא מאוד גדולה, המנה הוגשה בתוך כלי שחור רותח, מנה נחמדה, היה חסר לה מלח, במקום בשר לקחנו עם טופו והוספנו הרבה סויה על מנת להמליח אותה, בוא נאמר שגדולה היא ממש לא הייתה, היא יכולה להשביע אדם לא רעב במיוחד. מה שכן אהבתי בה זה שבתחתית של הסיר הייתה שכבה מעט קריספית טעימה שנוצרה מהחום הרב של הכלי, סך הכל מנה לא רעה- 54 ₪.

לסיכום: היינו 4 סועדים וכולנו ללא יוצא מן הכלל התאכזבנו, לא היה שם שום דבר מיוחד או טעים באוכל עצמו שיגרום לנו לחזור לשם ובטח שלא האווירה עם המוסיקה הרועשת, כנראה זה מקום שמיועד לחבר'ה יותר צעירים.

השירות בסדר, חוץ מהעובדה שביקשנו מספר פעמים שיחלישו את המוזיקה, אך לצערי זה לא קרה ולא ניתן היה לשמוע אחד את השני ולא מדובר על שעה מאוחרת אלא על השעה 19:00 עד 21:00 בכל זאת אנשים שבאים לאכול רוצים גם להחליף כמה מילים ביניהם…..

אז אם אתה חברה צעירים ומדליקים שמחפשים את המקום המגניב הבא, זה בהחלט המקום עבורכם  🙂

דייגו סאן, המשביר 2, תל אביב, 03-5531557 . ראשון- שבת: 19:00 עד אחרון הלקוחות. לא כשר.

 

בטח כבר שמתם לב שאני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים.

עוד דבר קטן לפני פיזור, לאחר שלא מעט מחברי שואלים אותי האם הבלוג זה העיסוק החדש שלי? האם משלמים לי ? האם מזמינים אותי מהמסעדות לאכול על חשבונם? אז התשובה לכל השאלות היא, שלא!!! אף אחד לא משלם לי ואף אחד לא מזמין אותי. הכל על חשבוני  מתוך אהבה גדולה לאוכל….


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים