חוגגות לרונית יום הולדת ב"תרנגול הכחול"

לחברתי הטובה רונית מ, הייתה יום הולדת והחלטנו לחגוג לה בארוחת צהריים במסעדה, את זכות הבחירה לגבי המסעדה השארתי לרונית,  היא הציעה את "התרנגול הכחול" ולמען האמת מעט חששתי מהבחירה, שמעתי חוות דעת לחיוב ולשלילה, אבל מכיוון שזאת הייתה החגיגה שלה זרמתי איתה.

התרנגול הכחול בכניסה למסעדה
התרנגול הכחול בכניסה למסעדה

מדובר על מסעדת שף בניצוחו של השף שאול בן אדרת, המסעדה שוכנת בקניון G שבמתחם צמרת בצפון תל-אביב, היא מאוד גדולה ומעוצבת בצורה כפרית, יפה וחמימה, יש בר גדול, חלל ישיבה ענק ומרפסת גדולה, בנוסף יש גם מעדניה שמעוצבת מקסים.

2014-09-11-00-29-01_deco (478x640)

הגענו למסעדה בצהרי היום לאחר שהזמנו מקומות מראש, למרות שהיה דיי הרבה מקום פנוי, מארחת נחמדה קיבלה את פנינו והושיבה אותנו בשולחן, מיד ניגשה אלינו מלצרית אדיבה ונחמדה והגישה לנו תפריטים, בצהריים  יש תפריט של עסקיות והמחירים נעים בין 99-89 ₪, כמובן שביקשנו מהמלצרית המלצות, עשה רושם שהמלצרית מבינת עניין, אימצנו את המלצותיה ולא הצטערנו על כך…. בנוסף ברגע ששמעו שלרונית יש יום הולדת במיידית צ'יפרו אותנו עם קוקטייל אלכוהולי טעים.

2014-09-11-00-20-11_deco (479x640)

מה אכלנו: לקחנו עסקית אחת של 89 ₪ ועסקית שניה של 99 ₪, העסקית כוללת: לחם הבית המגיע עם שמן זית, חומץ בלסמי וזיתים, שתיה קלה, מנה ראשונה ומנה עיקרית.

2014-09-11-00-02-41_deco (446x640)

למנה ראשונה לקחתי פולנטת תירס טרייה, שעשויה עם פונדו גבינות, אספרגוס, פטריות שימאג'י וכמהין, מנה מדהימה בטעמים עשירים, עונג גדול, אשמח מאוד לאכול אותה בשנית.

פולנטה תירס
פולנטה תירס

רונית לקחה סלט עשבים, המורכב מפטרוזיליה, נענע, כוסברה, שקדים, שמן זית וטחינה גולמית, למרות שעל פניו ניתן היה לחשוב מה כבר יכול להיות מעניין או טעים בסלט עשבים, אך לא, גם הסלט היה עשוי בצורה מושלמת עם תיבול מדויק וטעים.

סלט עשבים
סלט עשבים

למנה עיקרית לקחתי פסטה רחבה עם פירות ים, ציר סרטנים, שמנת, פרמז'ן וכמהין, הגיעה מנה ממש גדולה ונדיבה, חצי ממנה לא הצלחתי לסיים, הפסטה הייתה עשויה בדיוק במידה הנכונה(ואני בכלל לא חובבת פסטות) גם הרוטב היה טעים.

פסטת פירות ים
פסטת פירות ים

רונית לקחה דג סלמון על הפלנצ'ה בחמאת עגבניות מיובשות ומנגולד בשמן זית, בלווית פירה ומעל הדג קוויאר שחור, גם מנת הדג הייתה עשויה מעולה והשילוב של המרכיבים והטעמים  של המנה היה מושלם.

דג סלמון על הפלנצ'ה
דג סלמון על הפלנצ'ה

לבסוף הגיע עוד צ'ופר במסגרת חגיגות יום ההולדת, שלחו לנו על חשבון הבית קינוח של מלבי, המלבי עצמו היה טעים, מעל היו פיסטוקים מסוכרים ורוטב אדום שלטעמי היה מתוק מדיי, הייתה חסרה לו החמצמצות של הרוטב הרגיל שמגיע עם המלבי הקלאסי.

קינוח מלבי
קינוח מלבי

לסיכום: השירות היה מקצועי ואדיב, אווירה נעימה, אוכל מעולה וטעים, מקום מעוצב יפה.

אחלה מקום ואחלה שירות בהחלט אחזור לשם.

2014-09-10-23-53-07_deco (640x480)

כתובת: ניסים אלוני 10, קניון G (מתחם צמרת החדש), תל אביב.

טלפון: 03-5443349

בטח כבר שמתם לב שאני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים.

 


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים