ביקור במסעדת "מינה טומיי"

לאחרונה שמתי לב לגל של מסעדות אסיאתיות ששוטף את ארצנו הקטנה, תאילנדיות, יפניות, וייטנאמיות, סיניות (הן היו כאן הראשונות), לשמחתי הרבה אני מאוד אוהבת אוכל אסיאתי ועד כה ביקרתי בלא מעט("צפרה", "טייגר לילי", "וונג", "טאיזו", "ריבר", ג'ירף" והיד עוד נטויה….).

הפעם בחרתי לבקר במסעדת "מינה טומיי" ששמעתי עליה כה רבות עוד בגלגולה הקודם, הבנתי שהיא נסגרה ולאחרונה שוב פתחה את שעריה בת"א, הגעתי לשם בצהרי היום עם חברתי הטובה רונית צ, בכדי לחגוג יחד את ט"ו באב, הזמנו מקומות מבעוד מועד וטוב שכך, מכיוון שהמקום היה הומה אדם.

העיצוב של המקום מנסה לתת לסועד הרגשה אותנטית של אווירת השוק שוקקת החיים,  בדיוק כמו השווקים במזרח אסיה, קירות המקום מעוטרים בתמונות מעולם התוכן של השווקים האסייתיים, כמו כן יש מדפים עמוסים כלים מסורתיים לבישול, במסעדה יש מטבח פתוח ורחב ידיים, המציג את אופן הכנת המנות ומדגיש את חדוות העשייה, מאוד מזכיר את מסעדת "טייגר לילי" ברמת החייל, כמו גם התפריט והטעמים שמאוד דומים.

סאקי חמוציות
סאקי חמוציות

התפריט במינה טומי מתבסס על 5 מטבחים: הודו, וייטנאם, קוריאה, יפן ותאילנד.

רונית הגיעה מעט לפני ובזמן ההמתנה כיבדו אותה בסאקי חמוציות טעים, לאחר כמספר דקות הצטרפתי אליה והגישו לנו תפריטים, בדרך כלל אני אוהבת לאתגר את המלצרים ומבקשת המלצות בהתאם למגבלותיי (ללא בשר\עוף, ללא מטוגן), כן קארי, חלב קוקוס והרבה ירקות, לצערי על פניו זה אמור היה להיות דיי פשוט, אך מסתבר שזה מסובך עבורם ויוצא שלרוב הם מציעים לי מנות בנאליות ומשעממות.

למרות מגוון המטבחים בתפריט, הלכנו על התפריט התאילנדי.

למנה ראשונה פתחתי עם סלט סום טאם– סלט פפאיה, קרופוקים, שרי, בוטנים, שעועית ירוקה, כוסברה וצ'ילי, בעלות של  34 ₪- הסלט היה נחמד, מעט חריף לטעמי, מנה מכובדת בגודלה.

סלט פפאיה
סלט פפאיה

לעיקרית רונית הזמינה מסאמן פפאיה– זהו תבשיל קדרה של בקר בחלב קוקוס- קארי מסאמן, פפאיה, חלב קוקוס, בוטנים, בצל ואורז לבן, בעלות של 55 ₪, רונית אהבה את המנה ואמרה שהייתה לה טעימה.

2014-08-25-15-06-11_deco (640x363)

לאחר התלבטויות ולבטים בבחירת המנה העיקרית הלכתי על המלצת המלצרית, על מנה שנאמר עליה שהיא אחת הטובות בתפריט, מתוך התפריט הווייטנאמי,  צ'אה טום קאם– מנה שמורכבת מפילה קוד, חלב קוקוס, ירקות ירוקים, שרימפס קצוץ, ליים ועשבי תיבול, בעלות של 84 ₪, המנה הגיעה לשולחן, מנה יפה ואסתטית, הרוטב היה טעים מאוד, השרימפס שהופיע במנה היה על תקן קישוט, גם הוא היה טעים, אך הדג עצמו היה חסר טעם והרגיש לי כמו דג זהבון, זה שמכרו בעבר בסופרים בתור שניצל דג, מאוד התאכזבתי, בקשתי להחליף את המנה, ניגשה האחראית ושאלה מדוע, הסברתי לה וללא שום בעיה החליפו את המנה.

2014-08-25-15-09-39_deco

ובבואי לבחור מנה חלופית למנה הקודמת, חזרתי שוב למטבח התאילנדי, כשבקשתי מהמלצרית להמיר במנות מסוימות את מרכיב הבקר\עוף לשרימפס, נאמר לי שניתן להחליף רק לטופו ולא לשרימפס, אז בלית ברירה הלכתי על המנה שמראש היה בה שרימפס, צ'ילי רייס נודלס, שרימפס/ עוף, שום, גינג'ר, בוק צ'וי, ברוקולי ואטריות אורז ברוטב סויצ'ילי, בעלות של 57 ₪, לקחתי כאמור עם שרימפס, מנה נחמדה, מעט מלוחה, הרוטב סויה מעט מודגש מדיי.

צ'ילי רייס נודלס
צ'ילי רייס נודלס

החלטנו לוותר על קינוח, יצאתי מהמקום בהרגשה של נחמד ולא מעבר, לא ראיתי איזה ייחוד או משהוא יוצא דופן שהשאיר חותם.

אין במקום עסקיות צהריים, אך יש הנחה של 10% על כל התפריט.

האווירה במקום נחמדה, אך מעט רועשת בשל המולת הצהריים.

המלצרים נחמדים ואדיבים.

האוכל סביר ולא מחדש.

בכללי יש משהו שמאוד מפריע לי בז'אנר של המסעדות האסיאתיות שעד כה ביקרתי בהן וזאת העובדה שהמחירים של רוב המנות הראשונות מעט גבוהים יחסית לתמורה (בד"כ מנות קטנות) לעומת זאת המחירים של רוב המנות העיקריות יותר הוגן ומשתלם.

מחכה לרגע שתהיה בת"א מסעדה תאילנדית אותנטית עם מחירים אותנטיים.

רח' הארבעה 17, תל אביב.

טל'  1-700-504-506

 ימים א-ש החל מהשעה 12:00- עד אחרון הלקוחות.

בטח כבר שמתם לב שאני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים.

 


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים