ביקור במסעדת ג'פניקה בנמל תל אביב- סושיה

אין מה לעשות, אני מכורה לסושי וככזאת "נגזר" עלי לאכול הרבה  סושי ואם זה המזל שלי, אז החלטתי לפחות שיהיה מגוון….ממש גורל אכזר.

הסושי אצלי מדורג לפי מעולה, שזה אומר, דגים הכי טריים שיכולים להיות, אורז עשוי בדיוק במידה הנכונה ויחסים נכונים בין האורז, הדג ושאר מרכיבי הסושי.

סושי טוב, זה אומרשהכל בסדר וטעים, אבל אין בו שום דבר מיוחד או יוצא דופן לטובה.

סושי גרוע, כשהאורז עשוי לא טוב, או כשהסושי מתפרק, או כשיש יותר מדיי אורז וירקות ומעט דג ובמקרה הכי גרוע, כשהדג לא טרי ואני מאוד מקווה שלא יצא לי להיתקל בסושי מהסוג הזה.

אז הפעם החלטנו, אני וחברתי רונית מ. לבקר בג'פניקה בנמל תל אביב, ברגע של רעב ספונטני בשעת ערב יחסית מאוחרת (וכשאני אומרת מאוחרת הכוונה לעשר בלילה, אצלי בשעות האלו כבר לא אוכלים, אבל מה לעשות שלא הספקנו לאכול ארוחת ערב ונשארנו רעבות???…).

ג'פניקה היא רשת מסעדות סושי בר, הפועלת בארץ משנת 2004, היא מתמחה בסגנון אוכל אסייתי וביפני בעיקר.

הסניף  בנמל תל- אביב שביקרנו בו, יחסית חדש, הוא נפתח לפני מספר חודשים, יצא לי להיות שם כבר מספר פעמים בעבר, המקום גדול יחסית, 2 קומות ובקומה העליונה ניתן לעשות אירועים.

המקום מעוצב בסגנון מודרני, מאוד יפה, חללים גבוהים, תאורה מרשימה, יש תחושה של מקום יוקרתי.

בכניסה קיבלה את פנינו מארחת נחמדה, אמרה שאין מקום ישיבה בשולחנות(המסעדה אכן הייתה מלאה, נו טוב, מה הפלא? יום חמישי עשר בלילה אנשים יוצאים לבלות….)היא הציעה לנו לשבת על הבר והבטיחה שיצ'פרו אותנו עם חמוצים  יפניים וצ'ייסרים על חשבון הבית.

לאחר התלבטות קצרה התרצינו והסכמנו לשבת על הבר(כאילו שעמדה בפנינו ברירה אחרת, עוד דקה והייתי מתעלפת).

מאחורי הבר ניצבה מלצרית אחת, ששירתה את כל היושבים מסביב לבר, הבר היה מלא בסועדים, היא אמרה לנו שמיד תיגש אלינו, היה דיי עמוס והיא נראתה מעט לחוצה בשל היותה לבד במקום, רק כעבור כ-7 או 10 דקות בערך היא ניגשה אלינו, הסברתי לה שאני גוועת ברעב ושנשמח לפתוח במרק מיסו ולאחר שיגיע המרק, נזמין את השאר(רציתי לחסוך בזמן יקר) ככה זה כשאני רעבה, למרות שכבר בדרך למסעדה ידעתי מה אני הולכת להזמין.

אומנם המלצרית הייתה לחוצה בשל העומס, אך יחד זאת היא הייתה מאוד חביבה, כעבור כ-5 דקות הוגשה לנו קערה קטנה עם חמוצים יפניים ומרק מיסו, המרק היה מעט דלוח לטעמי ועל מנת לשפר לו את הטעם, נאלצתי להוסיף רוטב סויה, מחיר מרק המיסו 12 ₪.

"מרק מיסו"

חמוצים יפניים

 

משם המשכנו לעיקריות.

רונית חברתי לקחה קומבינצית סלמון שכללה:

4 יחידות סנסט רול– סלמון בטמפורה, אבוקדו, מלפפון ועירית, בציפוי בטטה ורוטב טריאקי.

6 יחידות מאקי I/O – ספייסי סלמון, מלפפון ועירית.

4 יחידות ניגירי סלמון .

לחלק מהסלמון היה מעט צבע חיוור, אך הסושי היה טעים בעיניה, מחיר המנה  49 ₪ .

קומבינצית סלמון

אני הזמנתי 2 רולים של מאקי I\O האחד במילוי של טונה ואבוקדו והשני במילוי של סלמון אבוקדו, כל רול מגיע 6 יח' קטנות בעלות של 17 ₪ לרול.

הסושי היה סביר (טעמתי טובים ממנו..), אני משערת שיש להם רולים יותר מיוחדים וטעימים, אני פשוט לא חובבת גימיקים או סושי שמורכב מיותר מדיי מרכיבים, אני מעדיפה סושי עם הרבה דג נא, טרי, בשילוב של ירק אחד ומעט אורז(ושהאורז יהיה כמובן עשוי במידה הנכונה) מעט הטריד אותי הצבע של הטונה, הצבע היה ורדרד ולא אדום בוהק כפי שטונה טרייה אמורה להיות, כנ"ל לגבי הסלמון בתוך הסושי.

מאקי I\O האחד במילוי של טונה ואבוקדו והשני במילוי של סלמון ואבוקדו

כשסיימתי לאכול הרגשתי שאני לא לגמרי שבעה והחלטתי להזמין רול נוסף של מאקי I\O  סלמון ואבוקדו, זהה  לרול הקודם שהזמנתי, הפעם המנה הגיעה ממש מהר, הלחץ במסעדה ירד מעט, בנוסף, הרול שהגיע נראה לי מעט גדול יותר מקודמו, אך לא ייחסתי לזה משמעות מיוחדת, כי סך הכל הוא נראה לי דיי זהה לקודם שהזמנתי.

פוטומאקי סלמון ואבוקדו

הפעם ויתרנו על הקינוח, אך בביקור הקודם שלנו שם, הזמנו קינוח שממש אהבתי ולכן החלטתי להכניס אותו לפוסט הנוכחי, מדובר על קינוח המכונה בג'פניקה "ספירל לבן",  זה נראה כמו קרמבו, מבחוץ מצופה שוקולד לבן, בפנים יש מלית של קציפה עם שוקולד לבן ומלווה ברוטב פירות יער מעט חמצמץ מתוק, קינוח מאוד עדין, אני מאוד אהבתי, 30 ₪.

"ספירל לבן"

בסוף הארוחה נזכרנו שהמארחת הבטיחה לנו שנקבל צ'ייסרים במידה ונסכים לשבת על הבר, סיימנו לאכול וטרם קיבלנו….שאלנו את המלצרית, המלצרית אמרה: "שהמבצע היה עד אתמול והסתיים, אבל אם המארחת הבטיחה, אין שום בעיה ונקבל צ'ייסרים", היא שאלה אותנו מה אנו מעדיפות, היה עראק או וויסקי, מכיוון שאני לא שותה לא את זה ולא את זה, היא הציעה שכר שזיפים, צ'ויה , משקה שאני מאוד אוהבת, היא ציינה שזה לא כלול במבצע, אבל היא מוכנה לצ'פר אותנו….

לבסוף כשהחשבון הגיע, ראיתי חיוב על רול סושי במחיר מעט יקר יותר מהרול הנוסף שאני הזמנתי ואז הבנתי שחייבו אותי על פוטומאקי במקום על על מאקי, קראתי למלצרית והסברתי לה את הטעות, היא התנצלה ותיקנה את הטעות מיד.

לסיכום: המקום מאוד יפה, אווירה נעימה, יש אחלה שירים ברקע.

שירות בסדר, אך לא מעבר לזה וזאת בשל העובדה, שנאלצנו להמתין יותר מדיי זמן עד שניגשו אלינו לראשונה לקחת הזמנה.

הסושי טוב, אני נותנת לו 7.5 במדד הסושי שלי (7.5 מתוך 10).

מחירים הוגנים, אחזור לשם שוב.

 

כתובת: יוסף יקותיאלי 6 מתחם נמל ת"א

טלפון: 3636*

שעות פתיחה:

א’ – ד’ 12:00 – 00:00

ה’ – ש’ 12:00 – הלקוח האחרון

בטח כבר שמתם לב שאני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים.

 

 


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים