ביקור ב"מיס קפלן" הטבעונית הכי שווה בעיר, אתם כבר טעמתם נקניקיית גזר?

אז אחרי ששמעתי ביקורות חיוביות מאוד וגם מעט שליליות על המקום, הייתי חייבת ללכת ולבדוק בעצמי, אתוודה שהלכתי עם חששות, מכיוון שחוויתי לא מעט נפילות ממסעדות טבעוניות ולהלן הרשמים מהביקור…

אז אקדים ואספר מעט על המסעדה, מדובר על מסעדת פופ אפ טבעונית שנמצאת במתחם שרונה, המסעדה נפתחה בסוף דצמבר 2015  ע"י אורי שביט אשת קולינריה ובעלת הבלוג "טבעוניות נהנות יותר" והייתה אמורה להיסגר בתום שלושה חודשים, אך לאור ההצלחה הרבה, ההתלהבות ואפילו עצומה שקראה להשאיר את המקום פתוח, אכן החליטו להשאיר את המסעדה פתוחה וטוב שכך !!!

מה שבעצם מייחד את המסעדה, זה שהיא מתבססת בעיקר על שימוש  בירקות במגוון של טכניקות ואופני הכנה, דבר שלפעמים יוצר תחושה של בלבול שלא מדובר במשהו טבעוני.

מומלץ להזמין מקומות מראש, המסעדה רוב הזמן בתפוסה מלאה, התמזל מזלי וחברה הצליחה להשיג מקומות לשעות הערב באמצע השבוע (תודה יעל…) את פנינו קיבל מלצר מקסים, שלכל אורך הערב שירת באדיבות ונחמדות וכל ההמלצות שלו יצאו בינגו.

הוא הזהיר אותנו שרוב המנות לא מאוד גדולות ועזר לנו לבחור את המנות:

לפתיח לקחנו סלט אנדיב– הסלט מורכב משכבות של סירות אנדיב, תותים, רצועות של אפונת שלג ושבבי מקדמיה- סלט מעולה עם שילוב של מליחות קרנצ'ית ומתיקות- מחיר   39 ₪.

סלט אנדיב עם תותים

המשכנו עם סקאלופ יערות- מנה נפלאה של פטריות דמוי צדפות, פטריות מסוג ירדן צרובות ומסודרות בצלחת על קרם ארטישוק ירושלמי עם שבבים של אגוזי מקדמיה- תשמעו מנה עדינה ונפלאה, פשוט התענגנו על כל ביס, חבל שנגמר כל כך מהר…48 ₪ .

בטטה סגולה– כשהגיעה המנה היינו בטוחות שזה נתח של סטייק, בטטה סגולה פריכה על קרם צ'יפוטלה תפוז, מנה כל כך יפה, כמה שהיא יפה ככה היא טעימה -49 ₪.

בטטה סגולה

והשוס הכי מדובר, שלו המתנתי בסבלנות וסקרנות רבה, איך אם לא נקניקיית הגזר המדוברת- פשוט אין דברים כאלו, איזו יצירתיות צריך בשביל להמציא מנה כזאת, שאכן מרגישה כמו נקניקיה, פשוט לא להאמין שמדובר בגזר- גזר שמוברש בוויסקי, ג'ק דניאלס, ומעושן בשבבי עץ, מה שמעניק לו ארומה וטעם של נקניקייה אמיתית, גם המרקם כמעט זהה לזה של נקניקייה. פשוט ביצוע מושלם, הנקניקייה מוגשת בתוך לחמניית באן מוארכת, מאודה, עם מיונז פיקנטי על בסיס סויה ובצל כבוש, טרפתי הכל בשניות-  48 ₪.

נקניקיית גזר

במקום יש גם תפריט של קוקטיילים מאוד עשיר, אני לקחתי קוקטייל של תותים שהיה טעים מאוד -45 ₪.

קינוחים- היו סך הכל 2 אופציות בתפריט, לטעמי כדאי להגדיל את תפריט הקינוחים ואולי לשלב משהו קצת קליל ומרענן. אנחנו הזמנו קינוח חדש, שוקולד ותות- קוביות של שוקולד על מצע של קרם ותותים טריים-מנה טעימה, אני פשוט לא חובבת שוקולד, בת הזוג שלי לארוחה מאוד התלהבה-42 ₪.

 

לסיכום: אווירה נעימה וכייפית.

שירות נפלא, מהיר ומקצועי.

האוכל טעים ויפה לעין, אין ספק שיש כאן יצירתיות ומחשבה, ברור שאחזור שוב.

משהו שכן הפריע לי- המחירים מעט גבוהים מדי לדעתי.

"מיס קפלן", קפלן 18, מתחם שרונה 03-6979015, ראשון-שבת 19:00-23:30

בטח כבר שמתם לב שאני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים.


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים