ביקור ב"מון" – יפני

ל”מון” התוודעתי לראשונה ב-2011 כאשר האקס שלי דאז לקח אותי לשם, מאז אני והאקס הספקנו להיפרד, אבל מ”מון” לא נפרדתי, זאת הייתה אהבה ממבט ראשון והרומן בנינו נמשך עד היום… אוסיף ואומר שאני מאוד אוהבת סושי, גם להכין וגם לאכול ועד היום לא מצאתי הרבה מקומות שעומדים בסטנדרטים של סושי כפי שסושי אמור להיות (יותר דג פחות אורז) ומון מצליחה לעמוד בסטנדרטים…. המחירים יש לומר, יש סטנדרטים משלהם….הסושי בארץ יקר לטעמי….

מעט על המסעדה, "מון" הינו הסושי-בר הראשון שנפתח בארץ והציע מסוע מסתובב, מאוד כיף לראות את הסושי בלייב ולבחור לפי מראה עיניים לפני שמזמינים, פשוט מורידים לבד צלוחיות מהמסוע. המקום נפתח לפני בערך כ-12 שנה ברחוב בוגרשוב ומאז נוסף סניף נוסף מאוד נחמד ושונה בעיצוב שלו ובאווירה בפינסקר 33, הוא נקרא "מון דילייט" ומשם בעצם גם יוצאים המשלוחים.

המסוע במון שבבוגרשוב- ניתן לראות איך מכינים את הסושי ואת הצלוחיות בצבעים השונים

אני באופן אישי מאוד אוהבת את שני הסניפים, לכל סניף יש את הייחוד שלו, ב"מון" בבוגרשוב יש את המסוע והאווירה היא יותר של בר וב"מון דילייט" בפינסקר יש מרפסת שמש גדולה ועיצוב נעים ונקי שמציע אווירה שונה ורגועה יותר.

ככה נראה המון דילייט מבפנים ומבחוץ במרפסת שמש

תפריט הסושי של "מון" וה"מון דילייט" זהה, המנות הן מנות מגוונות מהמטבח היפני,  במשך כל השבוע יש עסקיות שוות עד השעה  18:00 בערב ובימי ראשון יש הפתעה ממש שווה, ההפתעה היא שב"מון" בבוגרשוב כל הצלחות על המסוע בעלות של 12 ₪ ללא הבדל של צבע(בכל צלוחית יש 2 חתיכות) במהלך השבוע כל צלחת היא בצבע שונה וגם המחיר שונה בהתאם לצבע שבחרתם. בסניף של פינסקר יש 15% הנחה על כל תפריט הסושי בימי ראשון בערב, שמבחינת מחיר זה יוצא כמו המבצע שבסניף של בוגרשוב, שווה מאוד.

זאת סיבה מספיק טובה לצאת ולחגוג שם בימי ראשון בערב עם סושי משובח וחברה טובה, אז הצעתי לשתי חברותי רונית את רונית להצטרף אלי לחגיגת הסושי הקבועה שלי. הזמנתי מקומות לסניף בפינסקר, כשהגענו קיבלה את פנינו מארחת נחמדה והושיבה אותנו בחלק הפנימי של המסעדה, האווירה אכן הייתה מאוד נעימה ומרגיעה ויש שם משהו שמזכיר מעט אווירה של חו"ל, אני כבר ידעתי מבעוד מועד מה אני מזמינה, לקחתי 3 רולים, הראשון:"בלק ממבה סלמון" שזה כדורי אורז עטופים בסלמון, עם קוביות סלמון, טונה ובס בתיבול פיקנטי מעל, מגיע 4 חתיכות ועולה     38 ₪ -מנה מעולההה לאוהבי הדג נא, יש שם דג בנדיבות. הרול השני היה:"אושי סובן" גם מגיע 4 מלבנים של סלמון, טונה אדומה, ילוטייל, אבוקדו, בטטה, טמפורה ובצל ירוק, מנה שאני מאוד אוהבת וכשאני יושבת ב"מון" בבוגרשוב עם המסוע, אני תמיד מחכה שיוציאו את המנה הזאת, מחירה 28 ₪. הרול השלישי והאחרון שלקחתי היה בעצם סנדוויץ' של סלמון חריף מתובל בלמונגראס, אבוקדו, בצל ירוק, בטטה פריכה מגיע 4 יח' ועולה 29 ₪ .

כל שלושת המנות היו מעולות ואני נוהגת להזמין אותן דיי הרבה, המחירים שציינתי הם לפני ההנחה של ה-15%.

ככה נראתה המנה שהזמנתי.

חברתי רונית מ. הזמינה לפתיחה סלט מלפפונים ואצות ווקאמה, מנת פתיחה מרעננת ובריאה, מחירה 13 ₪, לאחר מכן היא הזמינה 2 סוגי רולים, הראשון:"מיקס", מגיע 4 יח' של מילוי מיקס סלמון, טונה ובס פיקנטי עטוף בסלמון וטונה, עם ביצי סלמון וטוביקו מעל, מחיר המנה 43 ₪, הרול השני:היה זהה לרול שאני הזמנתי המלבנים של ה"אושי סובן". גם בגיזרה של רונית מ, נרשמה הצלחה והכל היה טעים מאוד.

ונעבור לחברתי השניה, רונית צ. שגם היא פתחה את הארוחה בסלט מלפפונים ואצות ווקאמה מרענן, משם היא המשיכה ל-2 רולים, הראשון:"ארבע העונות" אשר מורכב מסלמון סקין, סלמון, אבוקדו, מלפפון, סלמון צלוי ורוטב טריאקי, זה מגיע 4 יח' והמחיר 34 ₪, ברול השני רונית החליטה להיות מעט יותר נועזת ולקחת משהו יותר מיוחד סושי בשם"אושי נפוליאון" 4 מלבנים של סלמון בפנקו, סלמון סקין, אבוקדו, בטטה, גבינת גאודה מותכת, טמפורה ורוטב טריאקי, מנה טעימה מאוד, אך יש לקחת בחשבון שהיא מעט שמנה וכבדה, מחירה 39 ₪.

ככה נראה התפריט במון, אלו המנות שהזמנו.

בפעמים הקודמות התנסיתי בעוד מנות טעימות, מי שאוהב מרק מיסו ממליצה בחום, גם מנות הספייסי סלמון וטונה טעימות מאוד, למי שאוהב דגים נאים מנת הטרטר והסשימי מעולות.

אציין שבביקורי האחרון עם הבנות לא נרשמו תלונות או הערות, המנות היו לשביעות רצון הסועדות עד מאוד, השירות היה מקצועי ואדיב, המלצרית שלטה בתפריט ואף ידעה להמליץ לבנות על מנות על פי העדפותיהן האישיות, שזה מאוד חשוב בעיני, המנות הגיעו ממש מהר לשולחן, אין ספק שאני אחזור לשם בקרוב מאוד, בקיצור ממליצה בחום על המקום.

הסושי שלהם מקבל ציון 9 במדד הסושי שלי(9 מתוך 10). עד היום זה הציון הכי גבוה שסושי קיבל אצלי.

ככה נראו המנות שהזמנו בלייב

מון דילייט moon D-light

רח' פינסקר 30 , תל אביב

טלפון: 057-9424674

מון Moon

רח' בוגרשוב 58, תל אביב

טלפון: 057-9426861     057-9426861

אני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים 


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים