ביקור אצל "אידי-דגים" באשדוד.

הפעם הרחקתי והגעתי עד לאשדוד, מסתבר שלאידי יש באשדוד שלוש מסעדות וכאשר חיפשתי בגוגל מסעדת אידי קבלתי דווקא את מסעדת "החוף" במרינה של אשדוד, גם כשנכנסו ושאלנו האם זאת המסעדה של אידי אמרו לנו המלצרים שכן….אך כעבור מספר דקות ועיון בתפריט הבנו שמשהו לא כשורה וזאת לא המסעדה המפורסמת של אידי שהתכוונו ללכת אליה, עשינו שוב חיפוש בגוגל וראינו שיש "אידי דגים" באזור התעשיה, לקחנו את עצמנו ועברנו למסעדה המבוקשת, הגענו בסביבות השעה 15:15 בצהריים והמסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום, מזל שהספקנו להזמין מקום עוד מהדרך, היינו 5 סועדים.

המסעדה מעוצבת בסגנון ימי, יש בה אוסף מרשים של מוצגים ימיים וכשנכנסים למסעדה יש תחושה שנמצאים על סיפון של אונית פיראטים כמו בסרט "שודדי הקאריביים" עם מוטיבים מובהקים של ים.

התיישבנו, מיד הגישו לנו תפריט רגיל ותפריט עסקית צהריים, העסקית כללה פוקצ'ה חמה ומגוון של סלטים במחיר המנה העיקרית, מי שלא מזמין מנה עיקרית משלם על הסלטים בלבד 45 ₪.

הפוקצ'ה והסלטים הוגשו לשולחן דיי מהר, למנות העיקריות לקח מעט יותר זמן להגיע.

הסלטים שהוגשו לשולחן היו: סלט כרוב עם גזר, חומוס, חציל קלוי, איקרה, לאבנה, עגבניות ושום אפוי, הפוקצ'ה הייתה טעימה וחמה הסלטים היו פשוטים שום דבר יוצא מגדר הרגיל, הסלט איקרה היה מעט מלוח, אך טעים, החציל הקלוי היה טעים. שאר הסלטים לא השאירו את חותמם באופן יוצא דופן, כל פעם שסיימנו סלט הביאו עוד ועוד.

למנות העיקריות הזמנו:

פילה לוקוס על אטריות פפרדלה – הפילה דג היה עשוי מעולה, אך האטריות היו יבשות וחסרות רוטב – 130 ₪.

פילה קוד שחור- היה עשוי במחבת על מצע ירקות בסגנון רטטוי, הדג היה עשוי בדיוק במידה הנכונה וטעים למי שאוהב דג קוד- 130 ₪.

ברבוניות מטוגנות- מנה מאוד מאכזבת, הדגים הגיעו גדולים והיה להם טעם של דג קפוא, אני רגילה להזמין במסעדות דגים את המנה ולקבל ערימה של דגיגונים קטנים בגודל של אצבע ולא כפי שהגישו בגודל של יד, המנה הוחזרה למטבח- 99 ₪.

חצי מנה של שרימפס ברוטב של יין, שום וחמאה- על פניו מנה פשוטה שאין הרבה מקום לטעויות, המנה כללה 6 שרימפסים, טעמם היה כאילו צופו  בשעווה או פלסטיק, ממש לא לטעמי- 55 ₪.

חצי מנה של קלמרי מטוגן- מנה נאה מבחינת הכמות, טעימה ועשויה היטב, הקלמרי רך והציפוי פריך בדיוק כפי שקלמרי אמור להיות- 55 ₪.

חצי מנה של שרימפס וחצי מנה של קלמרי

המנה העיקרית מוגשת בתופסת של תפוחי אדמה קטנים ועגולים בתנור.

לקינוח הזמנו פאבלובה עם גלידה ופירות יער, לצערי לא הייתי מסוגלת כבר לאכול כלום יותר, המנה הייתה מאוד נדיבה בגודלה- 33 ₪.

לסיכום: התאכזבתי מהתפריט, צפיתי לתפריט יותר מעניין עם מנות מיוחדות, שמעתי רבות על המסעדה, כמו כן, האכזבה הייתה גם מאופן ביצוע ההכנה של מנות שאמורות להיות מנות פשוטות להכנה (השרימפס והברבוניות) במיוחד למסעדת דגים ופירות ים ברמה של "אידי".

האווירה דיי רועשת, השירות היה טוב ואדיב.

כתובת: הבושם 6, אשדוד (בכניסה לעיר).

טל' 08-8524313

בטח כבר שמתם לב שאני משקיעה הרבה זמן, מחשבה ואנרגיות בכתיבה של כל פוסט. לכן, חשוב לי לקבל פידבקים, תגובות ולייקים.

עוד דבר קטן לפני פיזור, לאחר שלא מעט מחברי שואלים אותי האם הבלוג זה העיסוק החדש שלי? האם משלמים לי ? האם מזמינים אותי מהמסעדות לאכול על חשבונם? אז התשובה לכל השאלות היא, שלא!!! אף אחד לא משלם לי ואף אחד לא מזמין אותי. הכל על חשבוני  מתוך אהבה גדולה לאוכל….


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים