אייהרב - המדריך השלם לקנייה מוצלחת

אייהרב – Iherb המדריך השלם לקנייה מוצלחת

רוצים לקנות באייהרב ולא יודעים מה צריך לעשות? הפוסט הזה מיועד עבורכם!!!

 

מעט רקע על האתר: אייהרב הוא אתר אמריקאי שהוקם בשנת 1996, האתר הוא שילוב של סופר ופארם ענקיים שמציעים בעיקר תוספי תזונה, מוצרים ידידותיים לסביבה כגון: מוצרי ניקוי, מוצרי איפור שלא נוסו על בעלי חיים, קוסמטיקה טבעית, קוסמטיקה קוריאנית, מוצרי מזון, מוצרי תינוקות, מוצרי מזון לתינוקות ועוד', חלק מהמוצרים הם מותגים ידועים וחלק מותגים שלא נמכרים בארץ והכל במחירים זולים בהרבה ממה שניתן לרכוש ברשתות בארץ, לפעמים זה גם מגיע לשליש המחיר.

בעקבות האהבה הגדולה שלי לאייהרב פתחתי גם קבוצת פייסבוק מאוד מצליחה בשם אייהרב – המלצות שוות בין חברים ומכיוון שאני מאמינה גדולה בלשתף דברים טובים, אז כמובן שאתם מוזמנים להצטרף לקבוצה שלי, שם אני משתפת וממליצה על מוצרים מנצחים מהאתר, מבצעים והנחות, מבחינתי האישית האתר הוא אחד התגליות הגדולות של השנים האחרונות בתחום הקניות.

אז מה תמצאו בקבוצה? בקבוצה תוכלו למצוא המלצות למוצרים שווים שנמכרים באתר, לשאול שאלות טכניות ולקבל עזרה, להתעדכן במבצעים שווים והנחות ולהתייעץ לגבי רכישות ומוצרים, להצטרפות לקבוצה לחצו כאן.

אם כבר מדברים על הנחות, לקבלת – 5%- 10% הנחה בכל קנייה גם ללקוחות חוזרים(ולא רק בראשונה) תוכלו להשתמש בקוד: BBD146 

לקבלת ההנחה באופן אוטומטי יש ללחוץ על הקישור הבא:

https://il.iherb.com/?rcode=BBD146

 

משלוחים לארץ:

**** עדכון חדש לגבי המשלוחים: ממש לאחרונה אייהרב הכניסו שינוי מאוד משמעותי לגבי שיטת השילוח באתר:

נוספה שיטת שילוח חדשה(לא מדובר על חברה חדשה) עם גלובל אייר לוקר- כיום זאת הדרך היחידה לקבל משלוח חינם מאייהרב.
בשיטה החדשה אייהרב יבחרו עבורנו את נקודת האיסוף הקרובה ביותר לאזור מגורינו מבין נקודות איסוף של בוקסיט ואקסלוט, כנראה לפי הקרבה לכתובת המגורים שלנו, כשהמחיר יהיה חינמי מעל ל- 40 דולר.
במידה ונרצה לבחור לבד את החברה שבה נשלח את החבילה, המשלוח יעלה 4$ (עם בוקסיט או אקסלוט, במידה וניתן לאייהרב לבחור עבורנו זה יהיה חינם).

האתר מבצע משלוחים למדינות רבות בעולם כולל לישראל, יש כרגע  3 חברות שמבצעות משלוחים לארץ DHL , בוקסיט ולאחרונה הצטרפה גם חברת  Exelot (עם שלושת החברות ניתן לקבל את המשלוח עם שליח עד הבית או לנקודת חלוקה).

-בכל שיטות המשלוח תקבלו מספר מעקב שאיתו תוכלו לעקוב אחר ההזמנה ולדעת איפה היא בדיוק.

 1. משלוח עם DHL– יש אופציה למשלוח מהיר(בערך תוך שבוע ימים החבילה אצלכם) עם שליח עד הבית או עד למקום העבודה או עד לסניף מנטה הקרוב אליכם (ברגע שהחבילה משתחררת מהמכס אתם תקבלו הודעה לפל' ותבחרו תאריך שנוח לכם ומקום איסוף) דרך זאת היא הנוחה ביותר וניתן להעמיס בחבילה משקל רב עד 15 ק"ג, מחיר המשלוח מושפע ישירות מהמוצרים ששמתם בסל, יש רשימה של מוצרים שנקראת "מוזילי משלוח" ובעזרתם תוכלו להוזיל את עלויות המשלוח עד לרמה של 2$ למשלוח מסוג זה(את רשימת המוצרים שמוזילים את עלויות המשלוח תוכלו למצוא בקבוצת הפייסבוק שלי, להצטרפות לחצו כאן).

2. משלוח עם בוקסיט או אקסלוט, יש שתי אפשרויות למשלוח :

1. משלוח עד הבית עם שליח של ,boxit – עד 5 ק"ג משקל החבילה.

משלוח זה בעלות של 4$

2. משלוח לנקודת איסוף באמצעות boxit לחנויות או ללוקרים שלהם (בוחרים את מיקום הלוקר הקרוב אליכם, מקבלים קוד ללוקר ויש לכם 48 שעות לאיסוף החבילה) גם בשיטה זו תקבלו מספר מעקבׁ(ברכישה מעל ל-40 $ המשלוח הוא 4$).

המשלוח החינמי בשיטת השילוח של גלובל אייר(עם אקסלוט לרוב לפעמים עם בוקסיט) מותנה בכך שלא תעברו את ה- 5 ק"ג ושלא יהיה לכם מוצר בסל שלא נשלח עם בוקסיט או אקסלוט(לפעמים יש מוצרים שלא נשלחים עם בוקסיט או אקסלוט ואז עומדות בפניכם 2 ברירות, או להוציא את אותו מוצר בעייתי מהסל או לשלם עבור משלוח עם DHL).

  • עם בוקסיט או אקסלוט זמן המשלוח הוא בין שבוע לשבועיים בממוצע, לי באופן אישי תמיד הגיע מאוד מהר וללא בעיות.

3. ממש לאחרונה נוספה חברת שילוח נוספת בשם אקסלוט,

יש אופציה למשלוח עד הבית או לנקודת חלוקה, גם איתם המשלוחים מוגבלים עד למשקל של 5 ק"ג.

מוזילי משלוח:

 אלו מוצרים שברגע שמוסיפים אותם לסל הם מוזילים את עלות המשלוח(זה בעיקר עוזר למשלוחים עם DHL הם מעט יותר יקרים) אז איך תדעו איזה מוצרים מוזילים עלויות משלוח? בעבר היה סימון ליד כל מוצר כזה, אך לאחרונה אייהרב הורידו את הסימון, יש בקבוצה רשימה שהכנתי, בדרך כלל מוצרי הבית של אייהרב יורידו הכי הרבה עליות משלוח.

מיסים:

עד לסכום של 74.99 $ (לא כולל דמי משלוח) יש פטור ממיסים, ברגע שתעברו את ה- 75 $ תראו שמתווסף לתשלום גם מס של 17% מע"מ.

  • כלומר המחיר שאתם משלמים במעמד הקנייה הוא סופי וכולל גם מיסים, הכל מחושב מראש במעמד הקנייה.
  • באייהרב לא נוהגים לאחד חבילות, אך בכל מקרה, ליתר ביטחון רצוי להמתין עד שחבילה אחת תשלח ורק לאחר מכן מוציאה עוד חבילה.
  • עוד משהו חשוב, לפי צו של משרד הבריאות לייבוא אישי, אין להזמין יותר מ-6 חבילות בשנה של תוספים ומוצרי מזון, לכן כדאי לדאוג לרכז חבילות של מזון ותוספים ולא להזמין בכל חבילה פריט או 2, למרות זאת, מניסיוני האישי גם אם תזמינו עד 2 חבילות בחודש של מזון או תוספים זה יעבור במכס חלק ללא בעיות, רק אל תגזימו, על כל שאר האתר אין מגבלה ואתם יכולים להזמין כמה שאתם רוצים.

 

קודים והנחות:

– באייהרב תמיד יש קודי הנחה קבועים בגובה של 5% עד 10%  (למשל הקוד BBD146 יעניק לכם הנחה קבועה בכל רכישה כולל רכישה חוזרת) ומבצעים והנחות שמשתנים משבוע לשבועעל מנת להתעדכן, הכי טוב זה להכנס לקבוצת פייסבוק, להצטרפות לקבוצה לחצו כאן.

קוד הנחה ללקוח חדש- ההנחה משתנה מפעם לפעם, אז הכי מומלץ להכנס לקבוצה של אייהרב – המלצות שוות בין חברים ולהתעדכן- להצטרפות לקבוצה לחצו כאן).

עדכונים לגבי מבצעים והנחות: על מנת לא לפספס שום מבצע שווה, יש אפשרות להצטרף ולהתעדכן בקבוצת וואטס אפ שקטה או בערוץ הטלגרם וכך תהיו בטוחים שאתם לא מפספסים שום מבצע שווה:

קישור הצטרפות לקבוצת הוואטס אפ השקטה
– או הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו:

 

שירות לקוחות:

-במידה ומשהו לא מסתדר, החבילה ניזוקה, לא הגיע מוצר שהזמנתם או כל דבר אחר שתרצו לברר, לאייהרב יש שירות לקוחות מעולה, תוכלו לשלוח להם מייל: info@iherb.com או פשוט להתכתב עם נציג שירות בצ'ט לייב באתר שלהם.

באיזה מטבע לשלם?

תמיד מומלץ לשלם במטבע המקומי של האתר, מכיוון שיחס ההמרה נמוך יותר, במקרה שלנו מדובר על ארה"ב ולכן מומלץ לשלם בדולרים.

ביטול הזמנה:

כל עוד ההזמנה לא נשלחה יש באפשרותכם לבטל את ההזמנה, אתם נכנסים להזמנות – Orders ולוחצים על בטל הזמנה.

גלישה באתר:

יש 3 אופציות לגלישה באתר:

  1. דרך המחשב, בעיני זאת האופציה מועדפת, הכי ברורה ונוחה עם הכי פחות באגים.
  2. באתר הרגיל דרך הפל'.
  3. באפליקציה, בעיני דרך זאת פחות רצויה בשל העובדה שנתקלתי ביותר מדי באגים.

לסיכום: אייהרב אתר מאוד נוח וידידותי למשתמש, יש שם מגוון עצום של מוצרים בתחומים שונים(ויטמינים, מזון, קוסמטיקה, תוספים, תזונה לספורטאים, מוצרי תינוקות ועוד) במחירים מאוד משתלמים במיוחד בהשוואה לאותם מוצרים שתרכשו בארץ.

תקנו, תהנו מהמוצרים שרכשתם ולא לשכוח לשתף אותנו בהמלצות בקבוצה הכי שווה של אייהרב – Iherb, להצטרפות לקבוצה אייהרב – המלצות שוות בין חברים לחצו כאן.

נתראה בפוסט הבא….


הירשמי עכשיו
לקבלת עדכונים מהבלוג

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

אהבת את המתכון??? רוצה לקבל עוד מתכונים שלי???
פשוט מאוד, מכניסים כאן את כתובת המייל שלך ומקבלים הודעה למייל בכל פעם שמתפרסם כאן משהו חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצות הפייסבוק שלי

עקבו אחרי

חיפוש

אודותיי

ורד מיוני
ורד מיוני

היי, אני ורד מיוני, נעים מאוד :-) עו"ד שלא עוסקת במקצוע, מתגוררת בנהריה ומבלה הרבה בתל-אביב. יש לי מספר תחביבים ואהבות שהם: אוכל, קניות, ים וחתולים...בבלוג זה אחלוק אתכם עם כמה מאהבותי, אוכל וקניות, תמצאו כאן מתכונים טעימים, ביקורת מסעדות וקניות שוות מהאתר אייהרב האהוב עלי.

פוסטים אחרונים